Сучасне матеріало- та товарознавство
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

ВОЛОДІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ – КЛЮЧОВА ВИМОГА СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ

Перейти донизу

ВОЛОДІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ – КЛЮЧОВА ВИМОГА СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ Empty ВОЛОДІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ – КЛЮЧОВА ВИМОГА СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ

Повідомлення автор Admin Пн Бер 13, 2017 9:45 pm

Л.І. Кандзюба
викладач-методист
Полтавський кооперативний коледж


ВОЛОДІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ – КЛЮЧОВА ВИМОГА СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ

Зв’язок між ринком праці та ринком освітніх послуг є складовою частиною системи взаємодії зайнятості й підготовки кадрів. Адже процес переходу до стійкого інноваційного розвитку поки що незабезпечений достатньою мірою кваліфікованими спеціальностями. За сучасних умов ринок праці залежить не лише від стану сфери освіти,
Нинішній стан справ у системі української освіти викликає велике занепокоєння, оскільки якість підготовки фахівців не дає змоги виконати замовлення сучасного суспільства. Кожна сучасна молода людина прекрасно розуміє, що без вивчення іноземної мови вона не зможе одержати належних знань, а в майбутньому і відповідного робочого місця.
Зміни у структурі міжнародних відносин сприяють переосмисленню мети вивчення іноземних мов у вищій школі, формуванню додаткової мотивації до оволодіння іноземною мовою як засобом міжнародного спілкування. В умовах, що склалися на рівні міжнародних відносин, оволодіння іноземними мовами передбачає не тільки знання власне мови – лексичного запасу, граматичних структур, синтаксису, але й наявність так званих фонових знань про країни, мова яких вивчається, а також норм поведінки, стилів спілкування, реалій повсякденного життя, правил етикету.
В наш час незалежна Україна активно налагоджує і розвиває ділові, професійні та культурні зв’язки з англомовними країнами. У зв’язку з цим особливої важливості набуває підготовка фахівців немовного профілю до міжкультурних контактів не лише у професійній, але й побутовій сферах. Англійська мова поступово опановує наше життя, починаючи з дошкільної освіти до навчання протягом життя. Якщо раніше на сайтах пошуку роботи необхідність володіння англійською мовою була ключовою вимогою роботодавців, то сьогодні це вважається вже нормою буття. Але для того, щоб потрапити на ринок праці необхідно подолати довгий шлях від середньої освіти до вищої, так як в цьому ланцюжку вона є ключовим етапом формування професійної компетенції, до якої входить іншомовна компетенція (володіння англійською мовою).
Аналіз ринку праці показує, що сфера інформаційних технологій переживає черговий підйом. Вакансії фахівців цієї сфери знаходяться в топ-списках найбільш затребуваних на ринку праці з одним з найбільших рівнів заробітної плати. Найбільші компанії світу практикують постійне залучення талановитих фахівців з різних країн до своїх команд. При цьому основною робочою мовою і одночасно мовою повсякденного спілкування є англійська.
На яку роботу ви б не влаштовувалися, найвірогідніше, зіткнетеся iз графою «Іноземні мови». При сьогоднішній конкуренції на ринку праці ця графа може зіграти на вашу користь, якщо ви знаєте іноземні мови. Зараз iснує багато міжнародних компаній, а також компаній, які співробітничають з іншими країнами. Саме по цих причинах для працедавця дістати зараз в ряди співробітників людини, обізнаної англійську мову, – це просто мрія. Така людина може опинитися для фірми набагато корисною, ніж цілий відділ офісних співробітників, які добре знаються на програмі Microsoft Word. Зараз працедавці інтенсивно позбавляються від подібного, на їх думку, офісного баласту, і при цьому постійно вишукують справжніх фахівців із знаннями іноземних мов. Тому, володіння англійською мовою є важливим чинником, що суттєво збільшує вашу конкурентоспроможність на ринку праці серед фахівців в сфері інформаційних технологій.
Сьогодні відбувається реформування навчального процесу в вузах України відповідно із загальноєвропейськими вимогами до якості освіти: інформатизація освітнього простору, інтеграційні процеси в сучасній вітчизняній освіті, налагодження українськими ВНЗ співпраці з європейськими навчальними закладами в сфері навчальної та наукової діяльності, студентські міжнародні обміни. В умовах реформування вищої школи мають змінюватися також і освітні технології викладання іноземних мов. На жаль у викладацькій практиці викладачі іноземних мов часто застосовують перевірені часом стандартні навчальні методи. Іноді процес викладання мови, як це не прикро, продовжує залишатися «дещо осучасненим варіантом» граматико-перекладного методу. Вимоги ж до уроку іноземної мови з часом змінюються, розробляються новітні методи навчання. Тому, одним з головних завдань викладача англійської мови в сучасному вищому навчальному закладі є навчання англомовному професійному спілкуванню, забезпечення максимальної активізації комунікативної діяльності студентів на занятті під керівництвом викладача. Це можливо через формування у студента необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і писемній формі, тобто розвитку комунікативних умінь і навичок.
Тому, викладач англійської мови повинен використовувати такі інноваційні методи, які не лише підвищують рівень знань студентів стосовно свого предмета, але й формують у них комунікативну компетенцію Для того, щоб інноваційні методи навчання англійської мови виявилися ефективними, вони мають базуватися на гуманістичному підході, орієнтуватися на особисті якості студента, розвитку зацікавленості студентів у здобутті знань, самооцінюванні, використанні комп’ютерних та мультимедійних засобів навчання для самовдосконалення, контролю знань. Інноваційні методи навчання англійської мови у ВНЗ спрямовані на розвиток і самовдосконалення особистості студента, розкриття її резервних можливостей і творчого потенціалу, створюють передумови для ефективного поліпшення навчального процесу у вищих навчальних закладах. Раціональне та умотивоване використання методів навчання на заняттях з іноземної мови вимагає креативного підходу з боку викладача, адже педагогіка є не лише наукою, а й мистецтвом, тому і підхід до підбору методів іншомовної підготовки має ґрунтуватися на творчості педагога.
Іноземні мови в часи глобалізації – інвестиція в своє майбутнє. Той, хто володіє іноземними мовами, має конкурентну перевагу на ринку праці: такого кандидата розглядатимуть на найбільш цікаві вакансії, йому будуть діставатися найбільш цікаві проекти під час роботи.

Список використаних інформаційних джерел
1. Авраменко М. М. Іноземна мова як засіб формування професійної компетентності майбутніх економістів / М. М. Авраменко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2009. – Вип. 132. – С. 393–397. 2. Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання: навчальний посібник / О. П. Буйницька. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 240 с. 3. Нісімчук А,С, Падалка О.С. Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навч. посіб. -К.: Видавничий центр „Просвіта"; Пошуково-видавииче агенство „Книга пам'яті України", 2010. – 289 с. 4. Освітні технології: Навч.-метод, посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2001. – 249 с.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 76
Дата реєстрації : 09.03.2017

https://materialtovarzn.catsboard.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі