Сучасне матеріало- та товарознавство
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

ВАЖЛИВІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО РИНКУ ПРАЦІ

Перейти донизу

ВАЖЛИВІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО РИНКУ ПРАЦІ Empty ВАЖЛИВІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО РИНКУ ПРАЦІ

Повідомлення автор Admin Пн Бер 13, 2017 9:40 pm

Мітченок Р.В.
викладач англійської мови
першої кваліфікаційної категорії
циклової комісії соціально-економічних
та гуманітарних дисциплін
Полтавський кооперативний коледж

ВАЖЛИВІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО РИНКУ ПРАЦІ

На сучасному етапі розвитку українського суспільства, входження української освіти в європейський простір забезпечення належного рівня економічної підготовки набуває особливої актуальності. В умовах ринкової економіки підвищуються вимоги до знань, умінь, навичок, ділових якостей та інтелектуальних здібностей фахівців. Ринок праці в сучасних обставинах вимагає підйому якості професійної підготовки випускників товарознавчого профілю на рівень, який відповідає масштабу існуючих проблем.
Найбільш розповсюдженими спеціальностями на сьогодні є спеціальності з підприємницької діяльності , проте оволодіння ними проходить не завжди успішно. Існуюча практика підготовки фахівців товарознавчих спеціальностей призводить до ситуації, при якій ринок праці ніби заповнений дипломованими спеціалістами, але їх конкурентоспроможність на досить низькому рівні і не в змозі задовольнити потреби суспільства. Висунення проблеми якості освіти в Україні на перший план зумовлене об’єктивний чинниками, на які потрібно дати відповідь: кого, як і до якої діяльності ми хочемо підготувати; які знання мають бути базовими; як готувати фахівців у галузі підприємницької діяльності різних рівнів.
Отже, якість професійної підготовки – це характеристика фахівця,яка забезпечує його успішну професійну діяльність у сучасному світі. Тому основним завданням вищих навчальних закладів є забезпечення необхідного рівня підготовки фахівців, здатних до ефективної професійної діяльності,швидкої адаптації в умовах науково-технічного прогресу, які володіють сучасними технологіями своєї спеціальності,уміннями використовувати отримані знання і навички в процесі вирішення професійних завдань.
Спеціаліст даного профілю має володіти такими якостями як:висока адаптивність до нових потреб підприємницької діяльності, здібність впевнено працювати за надзвичайних умов,вміння використовувати комп’ютерну техніку в професійній діяльності, сучасні інформаційні технології , володіння іноземною мовою. Зокрема, інформаційні технології здатні розвивати творчий потенціал студентів. Знання англійської мови в нинішній час відіграє все більш важливу роль у пристосуванні до сучасних умов і дає просто величезні переваги майже у всіх сферах життя.
Отже, знання іноземної мови розвиває комунікативні здібності. Мета навчання іноземної мови в процесі професійної підготовки майбутніх представників різних професій полягає в тому, щоб допомогти людині, яка навчається, стати компетентною з іноземної мови за її фахом, тобто здатною одержувати відповідну інформацію іншою мовою і здатність порозумітися іноземною мовою.
Активна,творча позиція, спрямована на практичну діяльність є головною характеристикою нової ролі студента. Такі зміни забезпечуються не тільки високим рівнем свідомості студента, а й відповідальністю перед своїм майбутнім. Це означає, що майбутні фахівці повинні постійно поповнювати і розширювати свій обсяг знань та умінь, бути здатними приймати важливі й нетрадиційні рішення.
Викладач вищого навчального закладу повинен бути зараз не просто високопрофесійним, а й спроможним викладати свою дисципліну відповідно сучасним вимогам, розкрити явища і тенденції не лише в контексті формування професійної компетентності, а й з наданням знань і вмінь щодо методів і засобів успішної життєдіяльності в умовах сьогодення.
Нині, як в нашій країні, так і за кордоном йде інтенсивний пошук таких методів, засобів і форм організації процесу навчання, що дозволили б стимулювати пізнавальну активність і самостійність майбутніх фахівців.
Фахова підготовка студента на сучасному етапі розгортанні процесу вдосконалення ринкових відносин за умов інтеграції, поліпшення міжнародних відносин охоплює дуже широке коло питань. Тому,є необхідність вивчення і використання іноземних мов в теорії і практиці фахового спрямування як ефективної складової фахової підготовки спеціалістів, підвищення якості їхньої освіти та конкурентоспроможності на ринку праці.
Таким чином, в умовах сучасності, які вимагають професійних та комплексних знань від фахівця підприємницької діяльності, здатного швидко орієнтуватись у змінах економічного становища, вміти творчо підійти до вирішення професійних питань, головний акцент переноситься на якість освіти.
Однією з важливих вимог сучасності є здатність фахівця постійно оновлювати та підвищувати свій рівень знань. Професійна підготовка повинна бути універсальною, адаптованою до сучасного ринку праці, з використанням особистісно-орієнтованого підходу до навчального процесу, його інформатизацією та безперервністю. Вона покликана послідовно формувати у спеціалістів економічне мислення та свідомість, свідоме ставлення до обраної професії в умовах інтеграційних процесів, що відбуваються у державі; озброювати спеціалістів теоретичними знаннями та практичними навичками щодо особливостей праці, формування потреби здійснення економічного аналізу, бачення перспективи; вчити оволодівати основами наукової організації праці в умовах ринкових відносин;формувати у студентів бажання та потребу повсякденно поліпшувати результати своєї праці,виховувати в собі якості бережливості, ініціативності, діловитості, дисциплінованості.
Список використаних інформаційних джерел:
1. Акуленко К.Ю. Підготовка майбутніх економістів з використанням засобів інформаційних технологій // Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. – Луцьк, 2011. – Вип.№3. 2. Вачевський М.В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції / Мирон Вачевський .Монографія – К.: 2005. – 364 с. 3. Кулішов В.В. Підготовка майбутніх економістів європейського рівня. Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. – 2010. –№4. – С. 118-119.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 76
Дата реєстрації : 09.03.2017

https://materialtovarzn.catsboard.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку


 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі