Сучасне матеріало- та товарознавство
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ЗАСІБ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ-ТОВАРОЗНАВЦІВ НА РИНКУ ПРАЦІ

Перейти донизу

АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ЗАСІБ  КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ-ТОВАРОЗНАВЦІВ НА РИНКУ ПРАЦІ Empty АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ЗАСІБ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ-ТОВАРОЗНАВЦІВ НА РИНКУ ПРАЦІ

Повідомлення автор Admin Пн Бер 13, 2017 9:41 pm

Л.М.Сипко,
викладач вищої кваліфікаційної категорій
Полтавський кооперативний коледж
Полтавської облспоживспілки


АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ЗАСІБ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ-ТОВАРОЗНАВЦІВ НА РИНКУ ПРАЦІ

Головне завдання будь-якої держави – це економічне зростання. Економічне зростання може бути здійснений тільки за рахунок передових технологій, накопичення людського капіталу, тобто переходу до економіки знань. Належність країни до сучасної світової цивілізації визначається багатьма факторами, в тому числі рівнем розвитку науки і техніки та якістю освіти.
Головна вимога до системи вищої освіти в сучасних умовах – приведення її рівня у відповідність до потреб сучасного ринку праці. Працевлаштування випускників вищих навчальних закладів багато в чому залежить від якості отриманої ними освіти.
Сьогодні Україна впевнено бере курс на інтеграцію в європейське політичне, освітнє, наукове, культурне, та особливо економічне співтовариство, тому гостро постає питання підвищення якості підготовки з іноземної мови майбутніх фахівців економічної галузі.
Добре володіння англійською мовою для фахівців в області підприємництва є однією з умов успішної роботи і кар'єрного зростання. Український бізнес все більше інтегрується в світову економіку, і знання англійської мови стає таким же базовим навиком як вміння працювати на комп'ютері. Підприємства та фірми намагаються відмовлятися від послуг перекладачів, принаймні з європейських мов, і охочіше наймають на роботу співробітників, які володіють іноземною мовою.
В умовах глобалізації економіки іноземна мова, особливо англійська, стає важливим інформаційним продуктом, вона допомагає об'єктивно оцінювати ситуацію в світовій економіці, виробляти стратегію підвищення ефективності економіки для свого підприємства.
У повсякденній професійній діяльності фахівців в області підприємництва англійська мова необхідна для:
 вивчення теорії та практики зовнішньоекономічної діяльності, міжнародного бізнесу
 володіння словником економічних термінів, розширення знань в області економічної науки (всі сучасні підручники написані в основному англійською мовою)
 читання спеціальної літератури та матеріалів з витяганням необхідної інформації, придбання навичок реферування, анотування
 обробки великих масивів інформації на іноземній мові
 вільного професійного спілкування з колегами як в Україні, так і за кордоном
 для ділового листування, ведення документації
 міжкультурної комунікації, розширення кругозору, зближення культур різних народів
Таким чином в процесі формування професійної мобільності майбутніх товарознавців суттєву роль, разом з профільними учбовими дисциплінами, відіграє іноземна мова, вивчення якої інтегрує два основні види навчальної діяльності – пізнання та спілкування. Іноземна мова – необхідний інструмент для інформаційного забезпечення. Потреба оперативно оволодівати останніми досягненнями в науці, техніці та виробництві забезпечується завдяки розвитку навичок читання та розуміння іншомовної літератури. Саме іноземна мова дає можливість студентам вдосконалювати та поглиблювати свої знання, вивчаючи іншомовні професійні джерела. Можливість ознайомитись з цими джерелами сприяє кращому розумінню передових тенденцій галузі та формуванню професійної компетентності та мобільності студентів. Володіння іноземною мовою надає студентам можливість продовжувати освіту, стажуватися та працювати в інших країнах, а також є запорукою привілеї на ринку праці.
Комунікаційні, технологічні, економічні, культурні, політичні перетворення та зміни в нашій державі та світі значно розширили спілкування серед великої кількості людей. Відзначають професійну значимість іноземної мови, зокрема англійської, на ринку праці в цілому. Знання іноземної мови стає ключем до міжнародних ділових операцій, технологічного розвитку компаній та успішного ведення торгівлі. Завдання іноземної мови полягає в тому, щоб навчити саме мовленнєвій діяльності, а не окремо мові чи мовленню. Отже, необхідне широке впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, проте цей процес не має супроводжуватись втратою традиційних методів професійного навчання, запереченням цінностей особистісного спілкування в системі студент-викладач. Доцільно творчо поєднувати використання сучасних технологій з традиційними, доволі простими, за яких зберігається особистісний характер навчально-виробничого процесу, індивідуальний підхід викладача до студента. Вивчення англійської мови, що здійснюється на основі найсучасніших технологій, в перспективі має відігравати винятково важливу роль у розвитку культури студента протягом усього життя. При цьому, на кожному етапі мають створюватись нові можливості для задоволення нових потреб різних категорій населення в подальшому навчанні, особистісному та професійному самовдосконаленні. Оволодіння англійською мовою на високому рівні - один із способів, що дозволяють розчистити собі шлях до кар'єрних вершин.
Список використаних інформаційних джерел
1. Борщовецька, В. Д. Навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням когнітивних стратегій / В. Д. Борщовецька // Іноземні мови. – 2005. – № 1. – С. 26–29. 2. Гринюк Г. А. Відбір навчального матеріалу для формування англомовної лексичної компетенції у студентів економістів / Г. А. Гринюк, Ю. О. Семенчук // Навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. – К. : Іноземні мови. – № 82, 2007. – 30 с. 3. Копил Г. О. Застосування тексту у формуванні інтеркультурологічної складової професійної компетентності майбутніх фахівців із міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов / Г. О. Копил // Наукові праці : Науково- методичний журнал. Педагогіка. – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. – Вип. 95. Т. 105. Педагогіка. – С. 135–137.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 76
Дата реєстрації : 09.03.2017

https://materialtovarzn.catsboard.com

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку


 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі